31 Αυγούστου 2008

Πότε έγινα μάνα;;;

Πριν λίγες μέρες έβγαλα βόλτα με καρότσι το μωράκι της ξαδέρφης μου που ειναι 22 μηνών...
Οπως ηδη ξερετε μια τρελα με τα παιδια τα εχω...Ετσι με μικρό αλωνίσαμε την πόλη..Κάποια στιγμη συνάντησα μια μαθητρια μου..Με χαιρετάει και μόλις γυρναω την πλάτη μου αρχίζει να τρέχει και να φωνάζει :
Παιδιαααααααα, παιδιάαααααα η κυρία μας έκανε μωρό!!!!!

Καλέ 3 μήνες είχε να με δει η μικρή!!!Ποτε πρόλαβα, το γεννησα και το μεγαλωσα κιολας;;;;


Επίσης αυτες τις μερες οποιο παιδάκι με δει (ακομα και οι μαθητες που εκανα πριν 2, 3 χρονια κτλ) πριν μου πουν ενα καλημερα λένε "Θα μας κανετε φετος μαθημα εσειςςςς;;;)


Μπορει απο τη μια να γκρινιαζω για σχολείο που ξεκινάει, αλλα ξέρω πως μέσα σε μια εβδομαδα θα εχω βρει τους ρυθμους μου και ολα θα πάνε καλα και τη νεα σχολικη χρονια!!!
Ετσι και αλλιως το καλοκαιρι στην Κρητη θα συνεχιστεί 2 μηνες ακομα...
Στο προγραμμα : θάλασσα, βόλτες κτλ απλα θα προστεθεί και η λέξη σχολείο!!!

3 σχόλια:

  1. Εγώ πότε θα γίνω πατέρας;;;; :D

    Καλημέρα,Άννα! Καλή αρχή να έχουμε! Σιγα σιγα θα βρούμε τους ρυθμούς μας. Για τα πιτσιρίκια δεν εγγυώμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο και καλό ξεκίνημα στο σχολείο!!
    Πότε κάνετε αγιασμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή