5 Μαΐου 2009

29 χρονών και 12 μηνών



Κάποιοι ήδη μου έχετε ευχηθεί στο προηγούμενο ποστ!!!

Εγω ομως θέλω ευχές και σήμερα!!!

Κλείνω λοιπόν τα 30 σήμερα...και νιωθω μια χαρα τελικά!!!Βασικα δεν υπάρχει καμιά διαφορά...Οπως και να εχει εγω πάλι ειμαι "η μικρή" για τον αδερφό μου και για τους γονεις μου. Ειμαι η Αννούλα η μικρή για όλο το υπόλοιπο σόι...Οπότε...Αφήστε που εγω ακομα πηγαινω κάθε μερα σχολείο και μάλιστα δημοτικό.

Οι μαθητες μου σημερα με ρωτησαν για τα γενεθλια μου (το θυμουνται τα ατιμα)

-Κυρία πόσο γίνεστε αύριο;

-30

-Καλα κυρια εγω αν και το ξερω νομιζω πως ειστε 20!!!
-Η μαμα μου κυρία ειναι 28 και ειναι μεγαλη , εσεις ειστε μικρή...

(ολοι οι βαθμοί σας Α αγόρια μου)


Επισης σημερα έβρεχε...Τι ανωμαλος καιρος ειναι αυτος;Αν ειδατε σημερα μια τρελη με πεδιλο και ομπρέλα παιδική (τη δανειστηκα απο ενα μαθητη μου στο κενο μου) εγω ημουν...

Αυριο λοιπον (επανέρχομαι στο θέμα) θα γιορτασω το βραδάκι στο σπιτι με φιλους (αραγε θα με θυμηθουν ή θα καθομαι να κλαίω;;;)

Θα φάμε καλούδια απο τη μαμά ...Ε εγω αυριο γιορταζω δεν κάνω τιποτα απολυτως...Ετσι και αλλιως και η μαμα γιορταζει που εκανε αυτο το αριστουργημα πριν 30 χρονια (εγω ειμαι καλέεεε)
Μμμμμ μόλις έφαγα καμια 15 αριά δέσπολα απο τη δεσπολιά μας!!!Θέλετε;;;

Αντε φιλάκια πολλα!!!
Ματς μουτς!!!

76 σχόλια:

  1. Να ζήσεις Αννούλα και χρόνια πολλά γριούλα να γίνεις με ασπρα μαλλιά
    Χιλιόχρονη με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια πολλα, καλα και προ παντων ευτυχησμενα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο, ΤΙ ΠΕΙΘΥΜΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nomizo oti ontos ta agoria prepei na paroun deka....alla vale kati kai sta koritsakia....einai antipaidagogiko....

    xaxa....

    plakitsa....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονη!!!!
    Και πάντα ευτυχισμένη!!!!
    Και πάντα ανάμεσα στα λουλούδια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια καλάαααααα!Και προπάντων χαρούμενα, υγιεί και δημιουργικά!

    Να σε χαιρόμαστε βρε μικρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΥΓΕΙΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ..
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χιλιόχρονη και πάντα ευτυχισμένη Αννούλα μας μικρή!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυχρονη Αννουλα!
    Χρονια καλα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατ΄αρχήν χρόνια πολλά και πάλι! Και όπως είπε κάποιος σοφός:
    "Να είναι πάντα γεμάτα: το πορτοφόλι, η καρδιά και το κρεβάτι σου!" Η γιαγιά μου έλγε πάντα την ίδια ευχή (με βαρύνουσα σημασία αν την καλοσκεφτείς) "Να είσαι πάντα καλότυχη!"
    Εγώ λέω απλά, να είναι η ζωή σου πάντα γεμάτη αιτίες για να χαμογελάς!
    ΥΓ: Αυτό το δέκα στα αγόρια.... εμένα μου κάνει δωροδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαμά Βίκυ σε ευχαριστω πολυ!!!
    Και εσυ να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Benicos place σε ευχαριστω για τις ευχες!!!Ο,τι ποθεις και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δασκαλε σε ευχαριστω..Καλαα καλααα θα βαλω και στα κοριτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λενα σε ευχαριστω για την ομορφη ευχη!!!Ο,τι ποθεις και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελ να με χαιρεστε να με χαιρεστε!!!Καλα δεν χαιρεστε που με χαιρεστε;;;Αχ τι λεω παλι μεσημεριατικα!!!
    Σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φωτεινη σε ευχαριστω!!!Καλο μηνα και σε σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Γιωργο!!!
    Η μικρη Αννουλα σε ευχαριστει πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αντωνη ευχαριστω!!!Και εσυ να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λενα σε ευχαριστω για την ομορφη ευχη!!!
    Φιλακια πολλα γλυκα και δημιουργικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύχρονη Αννούλα μου!!! Να τα εκατοστήσεις!!! Εύχομαι ό,τι καλύτερο, μα πάνω απ΄όλα υγεία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια σου πολλά καλά ευτυχισμένα και πάντα γλυκά σαν όλα τα γλυκά του κόσμου!!!
    Οι μαθητές κάτι τέτοια δεν τα ξεχνάνε ποτέ!!
    Και ότανέχουν και τέτοια δασκάλα ακόμη καλύτερα!!!
    Να είσαι καλά γλυκιά μου, πάντα να είσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη και πάντα ανάμεσα σε αγαπημένους σου!!!
    φιλάκια πολλά πολλά!!!:))

    Υ.Γ. Συγγνώμη για την ερώτηση(εκτός χρόνου!!) τι είναι η δεσπολιά;φαντάζομαι κάποιο φρούτο; αλλά δεν έχω ξανακούσει την λέξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδα απο τη κόρη μου οτι γιορτάζεις και είπα να περάσω για ένα κομματάκι τούρτα και πολλές ευχές! Να ζήσεις κοριτσάκι μου και Χρόνια σου Πολλά, μεγάλη να γίνεις με πολλές ωραίες αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια σου πολλάάάάά...
    Ό,τι επιθυμείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Αννούλα μου, στην καρδιά σου πάντα θα παρεμείνεις παιδί και πολύ καλά θα κάνεις! Να περάσετε καλά και πάντα να χαμογελάς! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αννούλα να ζήσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!Να έχεις την υγειά σου και τους ανθρώπους σου που αγαπάς και σ'αγαπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. OΣΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΧΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ
    ΚΑΙ ΟΣΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΧΙΟΝΙΑ
    ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΓΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια σου πολλά Αννούλα! Ολα τα καλά να χαρείς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άννα μου, ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου εύχομαι ότι καλύτερο!!! Να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη! Ότι ποθείς να σου έρθει στην ζωή απλόχερα!!!
    Χρόνια Πολλά και καλά!!!!!!!!!!
    Χάρηκα που γνωριστήκαμε! Πολλά πολλά φιλιά και μια ζεστή καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ πρώτη φορά γράφω σε ιστολόγιο...ελπίζω μην έχω κάνει μέχρι στιγμής καμμία ''πατάτα''...μια εγγραφή έκανα για να μπορω να γράφω κι εγώ!!! Ούτε που ξέρω πως βρέθηκα σε αυτό το ιστολόγιο αλλά είναι πραγματικά πολύ όμορφο .....anyway...Άννα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΤΡΙΣΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!
    :-) (- Βικυ- Ναυπλιο) Ωχ ωραία το έγραψα...και τώρα πως το στέλνουν βρε παιδιάαααααα????? aiutooooooo...heeeelpppp....βοηθειαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΙ ΚΑΛΑ !!!! ΥΠΕΡΟΧΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ .
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ. ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουκλίτσα μου, χιλιόχρονη..........έστω και καθυστερημένα!!!!! Μα οι ευχές όταν είναι από καρδιάς νομίζω ότι είναι καλοδεχούμενες πάντα!!
    Να σε χαιρόμαστε και να είσαι πάντα καλά......κι ό, τι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρείς!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    Να τα χιλιάσεις ευτυχισμένη, χαρούμενη, μέσα στις αγκαλιές των αγαπημένων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
    Έχεις πρόσκληση για παιχνίδι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να ζήσεις Άννα! Πολύ σπουδαία δεκαετία ξεκινάει! Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επειδή σήμερα άνοιξα το ιστολόγιό σου, Άννα , σου ξαναδίνω τις ευχές μου για ΧΡΟνΙΑ ΠΟΛΛΑ και ευτυχισμένα. Το φως που δίνεις στα παιδιά ,που σου έλαχε να διδάξεις ,να διαθλάται και στην ψυχική σου υγεία , να σε λαμπρύνει και να σε ζεσταίνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά και από εμένα Άννα, αν και δεν γνωριζόμαστε! Είδα το σχόλιό σου στο blog της Άσπας και μιας και τρελαίνομαι για ιστορίες με παιδιά μπήκα και στο δικό σου, χεχε! :)

    Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη και να παραμείνεις "η μικρή Αννούλα" για πολλά πολλά χρόνια ακόμα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. σου ξαναευχομαι λοιπόν να ζησεις ευτυχισμενη και με πολλή δημιουργικότητα.

    και πάντα νεα! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόναι πολλά, και ότι θές στον δρόμο σου και στο....να βρεις.
    Πότε πέρασε ένας χρόνος που ανταλλάσαμε ευχές πάλι!!
    Αχχχχ!! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εστω και καθυστερήμενα χίλιες ευχές για τα γενέθλιά σου!

    Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Diona σε ευχαριστω!!!Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και εσυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λίνα σε ευχαριστω!!!Να περνας ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δαναη σε ευχαριστω για τις ευχες και για τα καλα σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπητε συναδελφε Κωστα σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ασπα σε ευχαριστω!!!Να χαιρεσαι τις μικρες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σε ευχαριστω Φωτη!!!Να σαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μαρια Ελενα σε ευχαριστω για τις ευχες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. clementine σε ευχαριστω για την επισκεψη και για τις ομορφες ευχες!!!
    Εισαι πολυ γλυκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αστροπελέκι μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!Και εσυ ο,τι επιθυμεις ευχομαι να το βρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κατερινα σε ευχαριστω για τις ευχες να σαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Βικυ απο το Ναυπλιο μια χαρα τα καταφερες με μηνυμα..Εφτασε και σε ευχαριστω πολυ και για τα καλα σου λογια και για τις ευχες!!!Να μου ξαναρθεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ειρηνη και εγω χαιρομαι πολυ που σε ανακαλυψα, ουτε που θυμαμαι πως (απο Ζαχαρουλα μηπως;)Χρονια Πολλα και για δικη σου γιορτη μεσα απο εδω!!!Θα τα ξαναπουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αννουλα σε ευχαριστω!!!Και εσυ οτι επιθυμεις να το βρεις γρηγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σταυρουλα σε ευχαριστω πολυ για ευχες!!!Μια χαρα τα καταφερνεις με το ιστολογιο σου!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σκρουτζάκο σε ευχαριστω πολυ για ευχες!!!Πολυ ομορφο το στιχακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μαρία Τζιρίτα σε ευχαριστω για ευχες!!!Ελαβα και δωρο στα γενεθλια μου το βιβλιο σου!!!Τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μαριάν σε ευχαριστω για ομορφες ευχες!!!Ευχομαι και εσυ να εχεις οτι θες στη ζωη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αχτιδα μου σε ευχαριστω!!!
    Να χαιρεσαι και εσυ την κορουλα σου και οσους αγαπας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. laminore σε ευχαριστω για ευχες!!!Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλή μου Άννα , χρονια πολλά αν και ετεροχρονισμένα [ λιγάκι]. Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω καινούριες συναδέλφισσες να'χουν τόσο κέφι και όρεξη για τη δουλειά τους. Κάπως έτσι ήμουν κι εγώ πριν από 26χρόνια και ακόμα είμαι νομίζω ...
    Να'σαι καλά γερή κι ευτυχισμένη και να χαίρεσαι τα μαθητούδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα έστω και..αργοπορημένα! Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές!! Σου αφιερώνω ένα τραγουδάκι ύμνο για μας τα αιώνια παιδιά http://www.youtube.com/watch?v=jLe6Wo4aWJc
    Νασαι πάντα καλά ψυχή τε και σώματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αχχαχαα πολύ απολαυστικό το κείμενο. Κι αυτή η παιδική ομπρελίτσα πρέπι να ήταν χάρμα οφθαλμών! Αμ το πέδιλο; χχχεεεε Χρόνια καλά κι ευλογημένα, Αννούλα (του χιονιά). Να σε χαίρονται οι γονμείς και οι αγαπημένοι σου. Και είπαμε! Τι 30 τι 40 τι 50! άλλοι το έκαναν ταινία. Εμείς σε αυτά τα "άντα" δεν πρόκειται να κολλήσουμε. Έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια πολλά κι από εμένα!

    Δεν είναι άσχημα να είσαι 30, πίστεψέ με είναι η καλύτερη ηλικία. Αισθάνεσαι όπως στα 20, απλά κάνεις τα πάντα πιο συνειδητά! Και σιγά μη σκάσουμε που αλλάξαμε δεκαετία. Λες και δεν μπορούμε να λέμε ότι είμαστε 24 για τα επόμενα 10 χρόνια! χαχαχα

    Να είσαι πάντα καλά... και προσοχή στα δέσπολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν και λιγάκι καθυστερημένα... Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου! Να μην πάψεις ποτέ να ονειρεύεσαι και να νιώθεις παιδί! Άλλωστε εσύ ακόμα πηγαίνεις δημοτικό!!!
    ;-)
    Φιλιάααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΠ!
    Τέρμα οι τούρτες! ώρα για καλοκαίρι και θάλασσα! οι μαθητές σου φαντάζομαι μετα βίας θα κάθονται στα θρανία και θα μετα βίας θα παρακολουθούν.
    να είσαι καλά! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Χρόνια πολλά Αννούλα μου!
    Τα 30 είναι τέλεια!
    Προχώρα ακάθεκτη! Τα καλύτερα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ελενη με μεγαλη καθυστερηση σε ευχαριστω για τις ευχες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Iμμαηλ γεια σου!!!Σε ευχαριστω για τις ευχες!!!Εδω δε κρατιεται η δασκαλα, οι μαθητες θα κρατιουνται!!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σοφακι σε ευχαριστω για ευχες!!!
    Και εσυ οτι επιθυμεις να το παθεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Hellinic σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες και για την επισκεψη!!!
    Ποια 30;24 ειμαι καλα ,καταλαθος εγραψα 30!!!
    Εσυ 22?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γεια σου Νικο!!!Με λιγες μερες καθυστερηση απαντω σε σχολιο σου!!!Περασαν και τα δικα σου γενεθλια καλα να ειμαστε, γεροι και δυνατοι να γιορτασουμε και του χρονου!!!
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Andria σε ευχαριστω για τις ευχες κοριτσακι!!!
    Ευχομαι και εσυ να αποκτας οτι αγαπας και επιθυμεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αγγελικη σε ευχαριστω για ευχες και για το περασμα σου απο το σπιτικο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή