16 Ιανουαρίου 2010

Καλο Σαββατοκυριακο




Αυτες τις μέρες πήρα 2 βραβεία...Απο τη μια δεν ηθελα να κανω αναρτηση. Απο την άλλη ηθελα να ευχαριστησω και απο εδω τα κοριτσια. Το κανω μονο για τα κοριτσια που με σκεφτηκαν....




Εχουμε λοιπον και λεμε




Βραβείο για το παιδι μου έδωσε η Marian , η Demi , το Αστροπελέκι
Ενω βραβείο για Φωτεινό Ιστολογιο μου εδωσαν πάλι η Marian, η Demi, η Κατερίνα η Θαλασσένια και η Κοκκινοσκουφίτσα
To "βραβειο" εχει και καποιους κανονες για το τι πρεπει να κανεις... μολις το παραλάβεις.Να με συγχωρεσουν οι κοπελες αλλα δε θέλω να τηρησω τους κανονες οπως ειναι...Εγω απλα ηθελα να τις ευχαριστησω. Δε μπορω να μπω στην διαδικασια να διαλεξω σε ποιους θα το δωσω...Ολοι εδω μεσα, και οσοι ειναι εκει δεξιά στη στήλη και οσοι απλα διαβαζω και τους εχω στα αγαπημενα μου αλλα ολο ξεχναω να βαλω το λινκ ειναι για μενα ξεχωριστοι ο καθενας για το δικο του λόγο...Οποτε ειναι άδικο να διαλεξω..
Καλο Σαββατοκύριακο σε όλους!!!

4 σχόλια:

  1. Κοπελιά, μάλλον είσαι πιο ευγενική από του λόγου μου που δεν έκανα καν ανάρτηση. Μαγουλοκοκκινίζω, αλλά δεν μπαίνω στη διαδικασία να βραβεύω ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνώ καθημερινά απλά και ανθρώπινα.

    πιάσε ένα φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ.ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ.
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριλια συμφωνω μαζι σου...Εχει τυχει και αλλες φορες να παρω καποιο βραβειο και να μην κανω αναρτηση. Στο πρωτο παντως ειχα κανει...Αλλα το βραβειο για μενα γι ατον καθενα ειναι αυτη η ανθρωπινη επικοινωνια που εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκουρτζακο σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή