6 Δεκεμβρίου 2013

Ταξίδι στην Ελλάδα

Αγαπημένα φιλαράκια γεια σας!!!
Τι μου κάνετε; Εγώ όπως είναι γνωστό και αναμενόμενο μετράω τις μέρες για τα Χριστούγεννα. 
Στο σχολείο όλα κυλάνε ήρεμα και όμορφα. Είμαι τυχερή γιατί έχω καταπληκτικούς συναδέλφους που έχουμε την ίδια τρέλα και αγάπη για τα παιδιά. Τα απογεύματα μαζευόμαστε στο σχολείο και κόβουμε, κολλάμε, σχεδιάζουμε για να στολίσουμε τις τάξεις μας.
Εννοείται πως το ρίχνουμε και στο τραγούδι. 
Τα μαθητούδια έχουν αρχίσει και γράφουν, διαβάζουν και είμαι πολύ πολύ περήφανη. 
Τι άγχος και αυτό στην πρώτη;
Ακόμα έχω...Βλέπω και όνειρα πως τελειώνει η χρονιά και τα παιδιά λέει δε  ξέρουν να διαβάζουν , να γράφουν. Ξυπνάω τρομαγμένη. 
Κάθε μέρα σκέφτομαι "θα μάθουν να διαβάζουν; "  
Και τελικά ναι μαθαίνουν. Και βγαίνει τόσο φυσικά που έρχεται μια μέρα και σου γράφουν λεξούλες.
Σου γράφουν σαγαπω κιρια, ισε καλη ...
Σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μια δραστηριότητα που τους αρέσει...και που μπορείτε και εσείς να την κάνετε ακόμα και στο σπίτι. Χρειαζόμαστε ένα χάρτη  , λίγο χαρτί και ένα μαρκαδόρο.
Την είχα δει απο μια συνάδελφο και φυσικά "έκλεψα" την ιδέα...Μπορείτε λοιπόν να "κλεψετε άφοβα" και εσείς




Σε κάθε νέο γράμμα που μαθαίνουμε κάνουμε ένα ταξίδι στην Ελλάδα...
Σε μια πόλη ή νησί που ξεκινάει απο το γραμματάκι που μαθαίνουμε.
Το Α πήγε βόλτα στην Αθήνα, το Π στην Πάτρα, το Ι στα Ιωάννινα, το Κ στην Κάρπαθο κτλ
Κάνουμε το ταξιδάκι μας στην πόλη αυτή και τους λέω και 2-3 λογάκια για το μέρος αυτό.
Όταν έχουμε χρόνο βλέπουμε και εικόνες. 

Δε μένουμε όμως μόνο σε αυτό...Ευκαιρία να μάθουμε και τα μέσα μεταφοράς.
Βλέπουμε στον χάρτη την πόλη μας και τα ρωτάω " πως θα πάμε στην Αθήνα;"
Βλέπουμε έτσι λοιπόν πως αφού είμαστε σε νησί δε μπορούμε να φύγουμε με το αυτοκίνητο. Πρέπει να πάρουμε αεροπλάνο ή καράβι. Αν είμαστε στην Πάτρα και θέλουμε να πάμε Αθήνα, θα πάρουμε αμάξι, λεωφορείο...Μου αρέσει γιατί πλέον μου κάνουν και συνδυασμούς.
Παίρνουμε αυτοκίνητο για να πάμε Ηράκλειο. Μετά καράβι και πάμε στην Αθήνα (καλά στον Πειραιά για την ακρίβεια) .Στη συνέχεια μου είπαν πως θα πάρουμε τρένο για να πάμε στις Σέρρες...
Τους αρέσει πάρα πολύ αυτή η δραστηριότητα.

Αλλά πάλι δε μένουμε μόνο εκεί....

Ας πάρουμε την Αθήνα λοιπόν ( το πρώτο μας ταξίδι)

Στην πόλη αυτή συναντάμε πολλούς ανθρώπους με τα εξής ονόματα : Άννα ( πρώτη πρώτη με είπαν) 
Αντώνης, Άρτεμη, Αναστασία, Αλέξης, Άρης, Αλεξία, Ανέστης

Στην πόλη αυτοί οι άνθρωποι είναι αεροπόροι, ανθοπώληδες, αθλητές και τους αρέσει να τρώνε αρακά, αγκινάρες και αθερίνα.
Οι κάτοικοι στην Αθήνα είναι αγαπημένοι , αληθινοί αλλά είναι και άρρωστοι , άνεργοι...

Στις Σέρρες θα βρεις τον Στέλιο, τον Σίμο, το Σωτήρη, τη Σούλα

Έχουν συνεργεία, είναι συγγραφείς, συμβολαιογράφοι και έχουν σούπερ μάρκετ.
Τους αρέσει να τρώνε σποράκια, σούπες, σαρδέλες και σαλάμι.
Είναι σοβαροί, σιωπηλοί και έχουν σιγουριά



Και κάπως έτσι συνεχίζουμε για όλα τα μέρη που μας ταξιδεύουν τα γράμματα της αλφαβήτα .
Τα παιδιά το διασκεδάζουν , θυμούνται όλες τις πόλεις που ταξιδεύουμε και κάθε μέρα ανυπομονούν για το επόμενο ταξίδι.
Ευτυχώς έχω βρει πόλεις/νησιά απο όλα τα γράμματα :)


27 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη δραστηριότητα συναδέλφισσα...
    Σου έχω κλέψει πολλές ιδέες να ξέρεις
    Καλές γιορτές και εύχομαι να είναι η τελευταία χρονιά που είσαι μακρυά απο τον άνθρωπο σου

    Μελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mελίνα καλώς ήρθες,

    Κλέβε ελεύθερα και εγώ κλέβω ιδέες απο συναδέλφους.
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές
    Καλές γιορτές και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ιδέα κλέβεται, γιατί μόνο να κολλάμε σημαιάκι στην πόλη που αναφέρει το βιβλίο είχα σκεφτεί. Η ιδέα των... ιδιόρρυθμων κατοίκων μ' άρεσεεεεεεε!

    Για άλλο ήρθα όμως και προηγήθηκε το... κέρασμα. :)
    Χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα, με αγάπη και δημιουργικότητα! Να σε χαιρόμαστε! :)

    σνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φιλενάδα!!!
      Κλέψε, κλέψε ελεύθερα!!!
      Τι να κάνουμε , ψάχνουμε ιδέες να κρατάμε το ενδιαφέρον ζωντανό...
      Ακου τι μου είπαν για το Ρεθυμνο

      Είναι ρομαντικοί και ρακούληδες :)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά καλή μου!
    Ευχές για υγεία και χαρές....
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά και σε σένα και απο εδώ. Να μας χαίρονται!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα !!!
      Ο,τι καλύτερο και για εσάς εύχομαι!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. καταπληκτική ιδέα σίγουρα έτσι τους μένουν πολυ ποιο εύκολα ! (θα την κλέψω μονο για να κάνω όνειρα αφου έχω ακομα μπροστά μου το λίγοτερο 8 χρόνια ,αν ποτε τα καταφέρω, για να μπω σε ταξούλα .) τέλος πάντων το βασικο που ήθελα να πω είναι χρόνια πολλά!!! γνωρίζω το blog σου μονο 2 μήνες περίπου και ήδη ξέρω πως είσαι ένα πολύ καλος άνθρωπος μια δασκάλα που κάνει κατι (ή μάλλον πολλά)παραπάνω απο αυτο που είναι υποχρεωμένη ,εύχομαι πραγματικά να συνεχίσεις παρόλο που γίνεται ολο και ποιο δύσκολο και να έχεις τα καλύτερα παιδάκια . Οτι επιθυμείς !!!
    φιλιά ,η καινούρια φλύαρη αναγνώστρια του blog σου ( ήσουν μάλλον ατυχη σ'αυτο) Λυδία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυδία καλώς ήρθες,
      Μου αρέσουν οι φλύαροι αναγνώστες γιατί και εγώ είμαι πολύ πολύ το μπλα μπλα.
      Εύχομαι το όνειρο σου να γίνει πραγματικότητα και σε 8 χρόνια θα σε περιμένω να ανταλλάξουμε ιδέες για τους μαθητές μας.
      Φιλιά πολλά και ελπίζω να τα λέμε συχνά

      Διαγραφή
  7. Μια χαρά βρήκες τον τρόπο.. μαθαίνουν να συνδιάζουν, δεν είναι και λίγο αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ηφαιστίωνα,
      Τι κάνετε εκεί στα βόρεια με το κρύο;
      Χιόνισε;
      Τα μικρά ναι μια χαρά μαθαίνουν...
      Την Ορεστιάδα μου τη λένε Ορεστία και την Πάτρα, Καρναβαλία αλλά εντάξει μικρά είμαστε ακόμα!!!

      Διαγραφή
    2. Άστα να πάνε κοπελιά! Πολύ κρύο αλλά όχι χιόνια ακόμη! χαχαχα είναι ακόμη μικρά!!!

      Διαγραφή
  8. χρονια πολλά Αννα μου!!! οτι επιθυμείς!! παντα γερή, τυχερη και χαρούμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eλπιδα μου σε ευχαριστώ.
      Ο,τι καλύτερο εύχομαι και σε σένα!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Ωραίες ιδέες!
    Πολύχρονη αν είσαι του ...χιονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίμαι είμαι....
      Βασικά πιο πολύ του νοτιά είμαι αλλά σήμερα ήρθε ο χειμώνας και εδώ
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες

      Διαγραφή
  10. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Χρονια πολλα με λιγη καθυστερηση.Παντα να δημιουργεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλός πολίτης Σκρουτζάκο
      Καλές γιορτές εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Καλή σου μέρα αγαπητή μου από την χιονισμένη και παγωμένη Νέα Υόρκη.
    Πέρασα από το σπιτικό σου. Πάρα πολύ ωραία όλα.
    Χαίρομαι γι΄αυτά που παρουσιάζεις διότι και οι δυό κόρες μου διδάσκουν σε εδώ Λύκεια.
    Θα χαρώ να περάσεις και από το σπιτικό μου,http://eftanhsa.blogspot.com. Ελπίζω πως θα σου αρέσει.
    Καλές γιορτές εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα απο την ηλιόλουστη σήμερα Κρήτη
      Νέα Υόρκη; Πρώτο μήνυμα απο τόσο μακρυά...
      Ηρθα είδα βολτίτσα, βιαστική όμως.
      Θα έρθω ξανά σύντομα
      Καλές γιορτές και σε εσάς

      Διαγραφή
  12. Όταν ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για την δουλειά του βρίσκει τρόπους να την κάνει καλύτερα, μπράβο σας!

    Καλή Χρονιά κορίτσι μου, με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά !!!
      Ο,τι καλύτερο εύχομαι να σου φέρει το 2014!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. καλη χρονιά σου έυχομαι με υγεια αγαπη ευτυχία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ!
      Καλή χρονιά και σε σένα!!!
      Υγεία πάνω από όλα και πολλά χαμόγελα

      Διαγραφή