8 Ιανουαρίου 2015

Καλή χρονιά!!!

Καλή χρονιά, χρόνια πολλά καλά μου φιλαράκια!!!
Τι κάνετε;
Εγώ ακόμα διακοπάρω....Το σχολείο κλειστό σήμερα λόγω κακοκαιρίας και απολαμβάνω μία ακόμα μέρα διακοπών...
Είναι πολλά αυτά που θέλω να γράψω όσο αφορά το σχολείο, αλλά πρέπει πρώτα να περάσω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή οπότε σήμερα απλά είπα να σας ευχηθώ καλή χρονιά και να σας πω τα νέα των διακοπών. Αφήστε που ό,τι αφορά το σχολείο θα ναι Χριστουγεννιάτικο.

Λοιπόν...Όπως είναι λογικό αφού τώρα ζούμε Αθήνα τις διακοπές όλες τις περνάμε στην Κρήτη.
Είδαμε αγαπημένα πρόσωπα, χόρτασα φροντίδα μανούλας ( δεν μαγείρεψα, δεν έπλυνα πιάτα/ρούχα, δεν σιδέρωσα, δεν έκανα τι πο τα).
Τη μεγαλύτερη χαρά βέβαια την πήραμε απο τα ανίψια μας. Πέρυσι με το να ζω Κρήτη τα έβλεπα σχεδόν κάθε μέρα έτσι φέτος μου είχαν λείψει απίστευτα. Έχουν μεγαλώσει, λένε λεξούλες, ζουζουνίζουν. Η μικρή ανιψιά με φώναζε συνεχώς Άννιααααααααα, Άννιαααααααα. Ένα θα σας πω. Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς τα μικρά έμειναν στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς τους ( εκεί μένανε και εμείς). Στις 5 το πρωί το μικρό έσκουζε έξω απο την πόρτα "Ελαααα Αννια, έλαααααααα, Αννιαααααααααααα" Όσο της έλεγε η μαμά μου πως η θεία κάνει νανά , και όλα τα παιδάκια κάνουν νανά τόσο φώναζε ......Ο μικρός ανιψιός πιο σοβαρός με φώναμε εία εία ενώ το θείο του τον έλεγε νονό....Του ερχόταν φαίνεται πιο εύκολο...

Σε γενικές γραμμές λοιπον οι μέρες πέρασαν με ξάπλες , φαγητό, βόλτες, ανίψια....
Τι καλύτερο; Ελπίζω το 2015 να είναι καλύτερη χρονιά για όλους μας. Πάνω απο όλα υγεία εύχομαι και όλα τα άλλα θα έρθουν.
Εγώ θέλω και μια μετάθεση.....

Φιλιά πολλα

10 σχόλια:

  1. καλη χρονια Αννα μου!! και με μια καλη μεταθεση ευχομαι!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου!!!Να χαίρεσαι το γιόκα σου και πάντα να είσαι τόσο δημιουργική!!!

      Διαγραφή
  2. Μακάρι έτσι να είναι πάντα οι μέρες των διακοπών, χαρούμενες και ξεκούραστες.
    Καλή Χρονιά με ό,τι επιθυμείς, ας είναι και μια μετάθεση, τί ψυχή έχει !!!

    Φιλιά θαλασσένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ανυτό λέω και εγώ....Τι ψυχή έχει μια μετάθεση;
      Σε ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια μου. Ελπίζω μια μέρα να βρεθούμε και απο κοντά.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά με μια καλή μετάθεση βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Δε μπορεί όλοι το εύχεστε θα πιάσει!!!
      Καλή χρονιά...Σε διαβάζω απο τότε που σε ανακάλυψα στη Χριστίνα..
      Χαίρομαι που πέρασες....

      Διαγραφή
    2. Πέρασα να πω ένα γεια! Και να διαβάσω και μερικές αναρτήσεις σου. Α, ναι από τη Χριστίνα. Δε ξέρω τι κάνει αυτό το παιδί, χάθηκε πάλι. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    3. Θα μας αφήσει σε αγωνία πάλι το κορίτσι :)

      Εγώ εδώ διαβάζω...Αύριο θα ξεκινήσουμε την προπαίδεια. Καλέ εγώ την ξέρω, απλά άντε να τη μάθω τώρα στα παιδιά :)

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά να έχουμε!!!
    Και εύχομαι να έρθει και η μετάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή