12 Ιουλίου 2015

Δωράκια για τους μαθητές μου


Ενώ η Σύνοδος Κορυφής είναι σε εξέλιξη εγώ βγήκα στο μπαλκόνι να γράψω ανάρτηση.

Πάμε όμως λίγο πίσω , ένα μήνα πριν ακριβώς.Το διάστημα λίγο πριν το κλείσιμο των σχολείων διάβαζα πολλές αναρτήσεις σχετικά με τα δωράκια που ετοίμαζαν οι γονείς για τους δασκάλους των παιδιών τους. Η αλήθεια είναι πως χαίρομαι πολύ όταν παίρνω δώρα. Ποιος δε χαίρεται άλλωστε; Παίρνω δωράκια κάθε χρόνο. Στην γιορτή μου, τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, κάποιες φορές στα γενέθλια και περισσότερα στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Ολα είναι ξεχωριστά για μένα.
Αφού λοιπόν ξέρω πόση χαρά δίνει σε κάποιον ένα δώρο κάνω και εγώ δωράκια στους μαθητές μου.

Ενα μολύβι, μια γόμα, ένας συνεδετήρας , μια καραμέλα ,ένας μαρκαδόρος... και ένα σημείωμα ήταν τα δικά μου δώρα για φέτος. Μικρή η αξία, μεγάλη η αγάπη.


Για τα κορίτσια

Και για τα μικρά μου αγόρια









Το κείμενο που συνόδευε το δωράκι μου...


Αγαπημένο μου παιδί 

Για να θυμάσαι το όμορφο ταξίδι που περάσαμε μαζί στην Β τάξη σου χαρίζω....

...ένα μαρκαδόρο για να βάζεις χρώμα στα όνειρα σου
... ένα  μολύβι για να γράψεις την δική ΣΟΥ ιστορία.
... ένα συνδετήρα για να "καρφιτσώνεις" όμορφες αναμνήσεις.
..μια γόμα για να ξέρεις πως είναι "εντάξει" να κάνεις λάθη.
... μια καραμέλα για να έχεις ένα  γλυκό γλυκό καλοκαίρι.

Να θυμάσαι πάντα πως σ αγαπώ και είμαι περήφανη για σένα!




Τα δωράκια μπήκαν σε χάρτινα χωνάκια και ... έτοιμα!





Τα προσωπάκια έλαμψαν απο χαρά, το χαμόγελο έφτασε μέχρι τα αυτιά και κόντεψαν να με γκρεμίσουν με τις αγκαλιές και τα φιλιά ..





ΥΓ Δεν πάω καθόλου καλά. Χθες ( 11 Ιουλίου ε;) έψαχνα στο διαδίκτυο υλικό για τις πρώτες μέρες στην τάξη ( δραστηριότητες, δωράκια καλωσορίσματος  ).
Απο το να ακούω ειδήσεις η αλήθεια είναι πως είναι πιο ευχάριστο.




Καλή δύναμη σε όλους μας.
Ελπίζω και εύχομαι όλα να πάνε καλά...για όλους μας
Και να είμαστε ενωμένοι...όλοι μας











8 σχόλια:

  1. Άννα, είσαι καταπληκτική δασκάλα!!! Εγώ έχω ακόμη το δώρο που μας έδωσε η δασκάλα της Α΄ Δημοτικού στο τέλος της χρονιάς. Ένα κοχύλι αυτάκι της Αφροδίτης. Και δεν πρόκειται να το πετάξω ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελίνα!
      Το ίδιο μου είπαν και οι μαθητές μου...θα το κρατήσουν για πάντα, εκτός την καραμέλα !

      Διαγραφή
  2. Όμορφα τα δωράκια σου Άννα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άννα μου, πόσο πολύ συγκινήθηκα με το μηνυματάκι σου!! Πόσο τυχερά ήταν τα παιδάκια σου που σε είχαν μαζί τους!
    Συνέχισε την καλή δουλειά, μόνο έτσι έχουμε μια ελπίδα αυτός ο κόσμος να γίνει καλύτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντώ στο μήνυμα σου Μαρθα μου με τεράστια καθυστέρηση. Ημουν Κρητη για διακοπές μέχρι τέλος Αυγούστου και όπως είναι λογικό δεν άνοιξα καν τον υπολογιστή.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Πολλά φιλιά και καλή χρονιά

      Διαγραφή
  4. Γεια σας! Αν θέλατε θα το εκτιμούσα πολύ να μπείτε στο blog μου και να μου πείτε πως σας φαίνεται. Ορίστε: http://booksfrien.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρύσα γεια σου,
      Πέρασα απο εκεί και βρήκα πολλά ενδιαφέροντα. Σίγουρα θα ξανάρθω.
      Καλή σχολική χρονια

      Διαγραφή