7 Οκτωβρίου 2015

Του ανταποκριτή σας απο την Α τάξη ( 2 )

Μπαίνω στο χώρο του σχολείου και ο διευθυντής μου λέει
"Καλημέρα Αννούλα"

Έρχεται μαθήτρια μου και μου λέει
 "Γιατί σε λέει Αννούλα; Αφού δεν είναι ο άντρας σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!"




-Κυρία έχετε παιδιά;
-Οχι δεν έχω.
 Πετάγεται μια άλλη μικρή

Η κυρία είναι μικρή. Η μαμά λέει πως πρέπει να είσαι πάνω απο 20 για να κάνεις παιδιά.





Βγάζω σήμερα απο την τσάντα ένα μήλο και βγαίνω μαζί τους για διάλειμμα.
-Και εσένα η μαμά σου φωνάζει και σου λέει πως πρέπει να τρως μήλα ε; Αμα το πετάξεις δε θα της πούμε, θα ναι το μυστικό μας.



Τους λέω πως πρέπει το βράδυ να κοιμούνται νωρίς για να ξεκουράζονται. Με ρωτάνε τι ώρα πρέπει να κοιμούνται και τους λέω πως στις 8 πρέπει να ξαπλώνουμε.
Σημερα μου λεει ενα παιδί "κυρία χθες κοιμήθηκα στις 2 "
Γιατί τόσο αργά;  ( αν και δε το πίστεψα πως κοιμήθηκε 2)

Ε κυρία ξάπλωσα αλλά σκεφτόμουν την Α....   ( η διπλανή του) και δε μπορούσα να κοιμηθώ.
Η μικρή γυρνάει και του λέει "ε μη λες ψέματα , εγώ δεν κοιμήθηκα 2, κοιμήθηκα την ώρα που λέει η κυρία...Κυρία ψέματα λέειιιιιιιιιιιι"





10 σχόλια:

  1. χαχαχαχ! Αγάπες μου!!!!!!
    Τι υπέροχα πλάσματα!!
    Πάντως εάν πετάξεις το μήλο σου ούτε κι εγώ θα το πώ στην μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη το πεις , σε ευχαριστώ. Ασε που μου την λένε πως δε φοράω ζακέτα γι αυτό κρύωσα. Η μαμα μου έχει κάποιον πληροφοριοδότη μέσα στην τάξη.

      Διαγραφή
  2. Απίστευτα τα μικρά σου , Αννούλα! Θέλω κι άλλα τέτοια ποστ! Τα φιλιά μου και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόσχομαι φέτος να μην κρατάω για μενα τις ατάκες αλλά να τις μοιράζομαι μαζί σας!

      Διαγραφή
  3. Τέτοια να μας γράφεις για να μας φτιάχνεις την διάθεση :) Απίθανες ατάκες των μικρών!!!!!

    Καλή αρχή
    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόσο όμορφα ξεκινά η μέρα μου;
      Φιλιά πολλά κορίτσι!
      Θα σας γράφω όλες τις ατάκες τους φέτος!

      Διαγραφή
  4. Απίστευτα μερικά με τις ατάκες τους... Σε στέλνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τι ακούμε κάθε μέρα ....
      Ξέρεις και εσύ βέβαια. Τα πρωτάκια ειδικά δίνουν ρεσιτάλ!

      Διαγραφή