22 Σεπτεμβρίου 2016

Τα νέα μου

Εδώ και μέρες θέλω να σας γράψω αλλά δεν είχα διάθεση. Κρίθηκα τελικά υπεράριθμη και ενώ απο 1η Σεπτέμβρη πήγαινα στο αγαπημένο μου σχολείο, έφτιαξα τα βιβλία, πήρα μέρος σε όλες τις συνεδριάσεις τελικά βρέθηκα σε ένα καινούριο σχολείο. Νέο σχολείο, συνάδελφοι, διευθύντρια, παιδιά....Παράπονο δεν έχω . Όλα καλά και απο κει. Δε ξέρω αν είμαι τελικά τόσο τυχερή ή αν απλά προσαρμόζομαι εύκολα και έχω θετική διάθεση όπου και αν πάω. Η αλήθεια είναι πως στεναχωρήθηκα πολύ και στεναχωριέμαι ακόμα. Πέρασα μια υπέροχη σχολική χρονιά πέρυσι. Ηθελα λοιπόν και φέτος να πάνε όλα τόσο καλά και ακόμα καλύτερα. Όσο να ναι τα πρωτάκια είναι πιο ζόρικα ( και αγαπησιάρικα βέβαια).
Στον Αγιασμό έμαθα πως τα παιδάκια μου στεναχωρήθηκαν που δε με είδαν. Το ίδιο και οι γονείς τους. Ενα χιλιόμετρο πιο πέρα σε ένα άλλο σχολείο εκλαιγα και εγώ απο μέσα μου. Στον Αγιασμό δεν ήξερα καν ποια είναι τα παιδιά μου, τρελή οργάνωση και φέτος το Υπουργείο.
Για να πάω στο καινούριο σχολείο περνάω απέξω απο το παλιό. Άλλη μαχαιριά και αυτή. Δεν περνάω απο την είσοδο για να μην συναντάω τα μικρά , δε θέλω,δε ξέρω γιατί. Υπάρχει μια ελπίδα να γυρίσω πίσω αλλά πολύ φοβάμαι θα μείνει απλά ελπίδα.


Κάποιοι θα σκεφτούν "Ασε μας ρε Αννα , τουλάχιστον έχεις δουλειά"
Εντάξει ξέρω ναι υπάρχουν και χειρότερα. Αλλά δε νομίζω πως ειναι κάτι παράλογο αυτό που θέλω. Θέλω να είμαι στο σχολείο που ήμουν πέρυσι , που έχω την οργανική μου θέση, που έχω τον υπέροχο διευθυντή και την ακόμα πιο υπέροχη φίλη μου Χαρά ( στο έχω πει 100 φορές, μου λείπεις αφάνταστα.

Σταματάω εδώ την γκρίνια ....
Νέο σχολείο! Μοίρασμα τάξεων. Ο κλήρος πέφτει στον πιο νέο και παίρνει αυτό που έμεινε ! Την Στ τάξη. Όπως τότε, την πρώτη χρονιά στην Αθήνα. Στην αρχή άγχος, πολύ άγχος. Μετά απο 3 χρόνια με Α , Β και πάλι Α τάξη λέω την πρώτη μέρα στα παιδιά "κάντε γραμμούλες"
¨Κάντε γραμμούλες " στα εκτάκια.   Αγχος αν θα με συμπαθήσουν , άγχος για τα μαθηματα, άγχος απο εδώ , άγχος απο κει.
Πέρασαν κιόλας 8 μέρες στην τάξη και όλα πάνε καλά.
Τα συμπάθησα , με συμπάθησαν, άρχισαν οι πρώτες αγκαλιές και όλα βαίνουν καλώς. 
Εχω πολλά στο μυαλό μου για φέτος  αν και με τις αλλαγες στο πρόγραμμα δε ξέρω αν θα τα κάνουμε όλα. Πάει και η ευέλικτη ζώνη....και που θα κάνω εγώ το πρόγραμμα "Μετάβαση απο  το Δημοτικό στο Γυμνασιο" μου λέτε;


Θα σας γράψω σύντομα , αύριο κιόλας πως αρχίσαμε την πρώτη μέρα στην τάξη.
Ήθελα απλά να σας ενημερώσω γιατί στην τελευταία ανάρτησή μου δεν είχε ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Καλή χρονιά να έχουμε ! Ήρεμη , δημιουργική με πολλά πολλά χαμόγελα!

3 σχόλια:

  1. Κάντε γραμμούλες :) Χαχα, σαγαπώ πολύ!
    Καλή αρχή κι από εδώ, δεν μασάς εσύ, πάντα βρίσκεις την άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν λέω γραμμούλες εννοώ γραμμές στην προσευχή ε;
      Γιατί έτσι όπως το λέω μπορεί να σκέφτηκες πως κάναμε προγραφικό στάδιο!
      Φιλια κορίτσι, καλή χρονιά και στα αγόρια σου!

      Διαγραφή
    2. Ναι, ναι το κατάλαβα για αυτό γέλασα :)

      Διαγραφή